söndag 23 oktober 2016

SVART O VIT JUL...

...med lite natur från Granit!
Hej i stugorna...har haft en mysig söndag som startade med kaffe o Så mycket bättre på tv 4 play i sängen, vilken start på morgonen. Underbara tolkningar o Danny du har gjort det igen...vilken slagdänga!
Om två månader är det jul o jag har redan varit på ett jul event o det är säkert inte det enda...nu börjar julen poppa upp lite här o där. Älskar verkligen enkelheten med Granits fina jul, de vackra får verkligen komma i fokus. Enligt mig behövs det bara levandeljus, grönska, kärlek o lite stjärnglans för att skapa julstämning.
Detta blir vår först jul i lägenheten o så kommer Julia hem så det blir så där lite extra speciellt. Kan till o med tänka mig att ha gran som vi inte har haft på de senaste åren. Blev lite extra sugen när jag packade upp allt fint på Slättarpsgård i går, det blir en mix av Oi soi oiDay Home, Bungalow, Snow, natur o massa vackra blommor o växter. Kommer bli underbart, håll koll nu i sluter av oktober o början av november...då så skall det julpyntas även på Slättarpsgård.
Överraska familjen med lite advents presenter eller en varje dag fram till jul, älskar denna lilla advents-byrå som även kan användas året om för lite smått o gott.
Nu dags för en god pasta pesto med bacon o tomat. Ludvig o jag njuter av lugnet o att det bara är vi två!
Njut ni med, ha en mysig söndagkväll!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: