fredag 25 augusti 2017

PIFF O MYS PÅ ÖN!

God morgon fredag!
Njuter av lite extra mys denna morgon. Älskar verkligen av att piffa till lite extra hemma iför helgen o så även denna. 
Fullspäckad helg framför oss så nu skall jag bara njuta av en stor kopp kaffe i vår ny städade o helgpiffad lägenhet. Nyfikna på vad som händer, kolla då mitt Instagram eller story!
Magiska vallmokapslar o med en mix av sparris blad i favorit vasen...då tycker jag att jag har lyckats att skapade ett vackert sensommar stilleben. Eller?
Det varma ljuset tillsammans med mina fina trä ekollon o lite grönt o jag är hemma...alla elementen (eld, vatten , jord, trä och metall) är representerade o det är därför det blir en behaglig o inspirerande balans. 
Ha nu en helt underbar helg, vi ses igen på söndag då jag delar med mig av mitt kurs schema för höst o vinter!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: