tisdag 15 juni 2010

Enkel sommar tårta!

Detta är inte min bild! Men när jag skulle ta på mitt kostverk som var lite finare än denna så strulade kameran...ytterligare en påminnelse för min man vad jag önskar mig i 40 års present!
Den är bus enkel, men såååå god!
Så här gör du:
Köp två maräng bottnar.
Blanda Kesella vanilj med en philadelfiaost och saften av en halv citron.
Vispa grädde.
Rensa och gör de svenska jordgubbarna redo.
Ta en maräng kaka, lägg på kesella smeten, en maräng till avsluta med vispad grädde och massor av jordgubbar och citronmeliss.
Tårtan är klar, måste ätas direkt annars blir den geggig och kladdig!
Fira nu vårt fina kronprinspar med denna tårta, hissa flaggan och bara njut av livet!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej Anna! Låter riktigt gott!
Har det bra! Kram Sirpa