onsdag 10 oktober 2018

VÄLKOMMEN TILL MIN NYA KREATIVA VÄRLD...

… PÅ SLÄTTARPSGÅRD!
För snart ett år sedan blev jag delägare i Slättarpsgårds butik- Slättarpsgård Lifestyle Ab, en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Har alltid velat ha min egna butik.

Som ni säkert har märkt har jag lagt ner bloggen och även mitt bolag Anna Inreder. Var tvungen att fokusera på ett företag och kör nu både konsultationer, inspiration etc. genom Slättarpsgård hemsida och Instagram.

Varmt välkomna till en fantastisk miljö, livsstilsbutik och gård med allt du behöver och lite till.

Missa inte vårt fina och inspirerande nyhetsbrev och att vi nu på lördag den 13/10 har en familjedag mellan 11-18.
Varmt välkomna, hoppas vi ses!
Stor kram Anna


2 kommentarer:

Clipping Path sa...

Nice post. I really enjoy reading it. Very instructive, keep on writing.Thanks for sharing.

Cetak Buku Umroh sa...

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)
Cetak Buku Umroh Haji
Cetak Buku Murah
Jasa Fotocopy Murah
Jilid Soft Cover Murah
Cetak Spanduk di Jakarta Timur
Cetak Buku Menu Makanan
Cetak Buku Menu Restoran
Cetak Buku Yasin