måndag 7 september 2009

Ilva Coulorful living!

Hejsan!

Hoppas helgen har varit bra, själv har vi mumsat på hemkokta svenska kräftor.
Underbart gott, mer om detta senare!
I brevlådan här om dagen fick jag en broschyr ifrån Ilva....väldigt färgglatt.
Jag vet inte vad ni tycker men för några månader sedan var allt bra vitt,vitt vitt!
Och nu är allt i starka färger! Jag gillar mer den vita inredningen....vad tycker ni?

I och för sig tycker jag att dessa tavlor hade varit pricken över It i en vit inredning!



Två tavlor av konstnären Hornsleth som du kan köpa/se på Ilva.

Kram

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Jag tycker den katalogen var HEMSK. Det rummet med gula och svarta stolar och bord!??!?! Vem kan bo där mer än 1 timma??

Verkade som allt skulle vara så extremt som möjligt. Som gammal marknadsförare, kan man ju inte låta bli och undra vem som är målgruppen??? Inte är det 95% av befolkningen...

Kramis på dig snäckan!!
Puss
Jannice