söndag 25 oktober 2009

Vackra bilder/vyer!

Hejsan!
Hoppas ni har en härlig helg!

Med dessa bilder vill jag visa er ett av mina smutronställen i Skåne.
Om ni tror att ni vet var bilderna är tagna så kan ni lämna en kommentar, då är ni med i min tävling. Där du har chansen att vinna ett vackert smycke från min vänninas butik.
Något att verkligen förgylla höst stassen med!

Ps Jag har skrivit om detta smultron ställe innan. Ds









Ha en underbar vecka här i Skåne är det höstlov så nu får man mysa med sina barn i en hel vecka varje minut som man är hemma!
Stor höstkram
Anna, Julia och Ludvig.
Länka gärna denna tävling till er blogg....då blir jag glad!

10 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Guuuuuuuuuuuuud vilken fin bild på er vännen! den ska ni ju förstora!!!

Puuuuuss

EN INREDOHOLIC sa...

Glömde ju tävla!! Klart jag vill vara med!! Mandelmans trädgård och jag vill GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNA dit!!

Puss
Jannice

Anonym sa...

Mandelman så klart!
Kram Åsa

Anonym sa...

Hej
Ja det är från Mandelmans trädgårdar. Du skrev och visade bilder därifrån och din dotter satt på en brygga op ena bilden.
Skriver så för att du ska förstå att jag inte bara läst vad andra har skrivit. Hihi
Där har jag aldrig varit men hoppas kunna komma dit ngn gång
Ha det bra
Hälsar
Lena

lena.idbrant@telia.com

Petra sa...

Det är väl bara Mandelmans som har ull i trädgården?! Jag vill verkligen besöka deras gård. Älskar programmet trädgårdsfredag. Kul att jag hittade till din blogg. Jättefin och inspirerande!

Maria sa...

Ser väldigt mysigt ut, höstigt på någont vis!
Är mer än gärna med o tävlar!!!

Rebecka sa...

Mandelmans trädgård är väl bilderna ifrån. Har aldrig varit där själv ´, men hört omet och nu fått se lite bilder. tack frö det. Vill gärna utöka smyckessamlingen med något vackert! tack för chansen.

Anonym sa...

Mandelmans trädgård så klart!
Kram Britta

s.m.i.l.e sa...

Mandelsmans trädgård! Jag håller tummarna i din tävling och önskar dig en trevlig helg!

syster A sa...

http://davidsmamma.blogspot.com/2009/10/tavlar.html Är med i tävlingen och länkar så klart. Vilken härlig blogg du har!