tisdag 6 oktober 2009

Romantisk gästtoa!

Hejsan!

Nu får ni en liten titt in i min romantiska gäst toalett.
Jag fick göra en liten deal med min man att om jag skulle göra denna toaletten till min romantiska vita dröm.........så skulle han få bestämma inredningen i vår nya toalett. Det var svårt att gå med på men så blev det, NÄSTAN!

Lite gamla kort inramade i mahogny ramar. Tycker mycket om att blanda in lite mörkt trä med att det vita och beiga. Det landar inredningen och gör den mer personlig!

Ett vackert silverhjärta får pryda badrums skåpet. Skåpet kommer ifrån indiska.

Gamle mormors mahogny spegel passar perfekt in i inredningen. Under den en gamla/shabby mjölka pall som fungerar som tidning/handduks bord.

Så har ser det ut när man tittar in. Tyget runt vasken och duschen är ett vaxat linnetyg.
Nästa projekt är att alla dörrar i trä skall målas vita.
Det kommer att bli jätte fint!
Kram