onsdag 29 september 2010

Sätt guldkant på middagen!


Snart fyller jag 40 år och på min födelsedag har jag och maken bjudit med ett annat par till London...så som ni förstår vill jag inte vara hemma!
Mats fyller också 40 i vår och därför tänkte vi ha en coctail fest lite senare i vår/sommar!
Så nu blir det en mysig, intim höstmiddag med bara släkt och närmsta familjen.....på menyn står det soppa och pannkakor.
Detta fina kort ifrån Prints with wings passade perfekt och satte verkligen guldkant på min lilla middag!
Vad tycker ni?
Missa inte alla fina julkort som snart publiceras på sidan!

I dag bär det iväg till Lund och Emma nu skall jag visa alla fina inrednings saker från LIVING AND ROOM på en lite mamma träff.......detta kommer bli intressant!
10 barn(också härliga) och 10 härliga mammor!
Ha en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: