onsdag 6 juli 2011

Mattan som en symbol!

KRAMMATTAN
Den självklara bröllopsgåvan eller förlovnings presenten!
Ville så gärna dela detta med er:

En fantastisk historia är den om Susannah (vars mamma är svenska) och Alex Homan i London som gifte sig på krammattan de fått i förlovnings present. Susannah beskriver hur underbart det kändes när hon och Alex stod på mattan i kyrkan under vigselceremonin och det är så speciellt för oss att ha mattan i vårt hem. Krammattan kommer alltid att vara en symbol för vår kärlek, som påminner oss om våra löften till varandra.
Susannah har berättat att även prästen i sitt tal till brudparet länge uppehöll sig kring vilken vacker symbol hon tyckte att mattan var och avslutade vänd till församlingen med orden:
”It´s a new Swedish tradition!”

Krammattan, Rugs for Hugs är en investering som ökar i värde ju mer den används och det är Du som kan påverka utfallet!

Tack för att ni vill dela med er av denna härliga berättelse!

Fortsätt kramas och gärna på er matta!

Ni där ute hör av er om ni vill köpa eller ge bort en kram matta! Skicka mig ett mejl.

Nej nu skall här packas i morgon åker jag och Julia till Henely on Thames...en mysig stad/by utanför Windsor!

STOR KRAM TILL ER ALLA!

Anna

1 kommentar:

Min Svägerska och Jag sa...

Visst har den matta ett underbart budskap? Jag känner Ingrid som gjort den och jag älskat att träffa henne och höra alla fantastiska historier som blivit runt den.
Kram Linda