onsdag 18 april 2012

ÅRETS TÄPPPA......

.......................av Minna Mercke Schmidt, fick flest röster av publiken på årets trädgårdsmässa i Stockholm.
Detta året delades ut  11 pris på mässan, bland annat utsågs Årets idé trädgård, Bästa balkong, Bästa
monter och Årets pelargon, denna ljuvliga växt som jag skrev om i förra veckan.
Visst blir man sugen på att sätta gång med sin lilla täppa/trädgård!
Söker ni lite extra tips delar jag gärna med mig av min kurs" Trädgårdsrum" den 3 maj, varmt välkomna att anmäla sig!
Nu väntar en god kopp kaffe och sedan skall jag leka syster med en fortsatt sjuk man, som är på bättring vägen! I morgon är det dags för denna kursen, så jag har lite att förbereda.
Ha en toppen dag!
Kram Anna

1 kommentar:

Kanel & Cayenne sa...

Såklart! Minna är ju superduktig. :) Kram /Nellie