onsdag 15 maj 2013

LJUVLIGA RABARBER!!



God morgon alla goa.
Hoppas ni njuter av denna ljuvliga vår!
"Rabarbern är här och kikar blygt upp ur våra rabatter redo att växa till sig till stora
starka stjälkar med den speciella sötsura rabarbersmaken som är så härlig i vårdesserter. 
Den fina röda färgen och den lite sträva smaken liknar inget annat! 
Låt oss fresta med en oemotståndlig rabarberpaj, kräm etc".
Så vill Le Parfait fira in våren och jag hänger med.
I dag skall jag gå ut i landet och plocka de första späda stjälkarna
 och göra min goda rabarberpaj.
Nu dags för planering inför dagens nya konsultation alltid spännade och
  morgondagen kurs, finns fortfarande platser kvar!
Ikväll skall jag ta fram vaniljvispen och bjuda min familj en god bit paj!
Njut av pajen o varandra!
Kram Anna

Inga kommentarer: