onsdag 22 maj 2013

Nya möjligheter med ...

I dag skall jag till Slättarpsgård med  min kund.
Det är dags att ta det stora steget från moodboard till shopping.
Jag skall vara med och vägleda och tycka till, ett skönt stöd för någon som skall ta många beslut.
Känns så skönt att jag har hittat ett ställe där vi kan botanisera,så att kunden känner
 att de får både klämma och känna innan de köper.
 Fika hinner vi nog också med.... SMILE!!
Det finns så mycket att välja mellan och Slättarps gård har en stor avdelning med fina möbler.
Min kund är intresserad av skåp från Nordal, matbord o stolar från Trademark living.
Även lampor, sidebord, pallar, kuddar...ja vi får se vad vi hittar.
Men innan dess är det dags för det här????
Ha en fin dag i regnet, eller har ni sol?
Kram Anna

Inga kommentarer: