söndag 9 juni 2013

MIN INSTA WEEK!


Varje morgon denna vecka har jag njutit av det fina vädret. Efter en god frukost i solen
 har jag tagit en lång skön promenad med Chippen, njutit av allt det krispigt gröna.
Veckan började med ett härligt möte med Charlotta på Slättarps gård, där vi planerade
 ett  samarbete som vi skall starta igång nu under sommaren. 
Förhoppningsvis skall det blir så bra för oss båda att det fortsätter länge!
Vi skall samarbeta med mina respektive deras kunder, skapa en röd tråd.
Jag skall föreslå mina kunder att handla hos dem och de skall föreslå sina kunder till mig.
Kommer även bli så att varje kund som handlar för 5000.- på Slättarpsgård,
kommer få en gratis timmes konsultation med mig.
Sedan kommer det också bli spännade events o kurser i höst och framöver!
Tisdagen hade jag ett härligt gäng med tjejer här hemma, de hjälpte mig att fira in sommaren
 med rosé och massa gott och samtidigt avsluta min tid som konsulent hos LIVING AND ROOM.
Onsdagen var det planering och beställning av prylar till mitt kommande kontor
 som jag får tillgång till i juli...längtar så att sätta tänderna i denna lokal.
Sen bar det iväg till min kund, tog med några goda frallor så vi körde två flugor i en smäll. 
Sedan bestämde allt från möbler, färgval...kommer bli så bra!
Nu var det dags för nästa möte med Madeline på KISMIS GREEN. Tillsammans med denna butik kommer jag att gör något spännade under höste, en väldigt mysig och unik butik med ett speciellt sortiment. Mycket ekoligiskt, fairtrade blandat med blommor och även lite snittblommor....
....denna ljuvliga bukett fick jag med mig hem, som nu smyckar vårt vardagsrum. Älskar att plocka undan/städa och sedan unna sig en eller flera vackar buketter inför helgen!
Så här välkomna de vi våra gäster på nationaldagen, vilken härlig dag och kväll det blev!
På fredagen sprang jag och julia runt som yar höns och letade allt till spexet för niorna på Södervångskaolan, kan ni gissa vad hon skall vara ytklädd till?

En ljuvlig dag hade jag tillsammans med lilla grannen i lördags, först var vi på
  ENKLA TING och sedan bar det iväg till närliggande ANNETORP.
Underbart att få gå in i privata hems trädgårdar, nu är jag fylld av ideer för min och
 även era trädgårdar om det så skulle behövas?
Ni vet att jag gärna hjälper er med att skapa en mysigare och mer personlig trädgård. 
Där vi tillsammans kan bygga rum och avslappnade delar för alla väderstreck!
Söndagen startade med lite jobb sedan har vi mest tagit det lugnt, nu väntar
 en god spagettis och köttfärssås och litet glas rött!
Ha det toppen, ses i morgon!
Kram Anna

Inga kommentarer: