måndag 17 juni 2013

KREATIVITETENS LÄGENHET.

 God morgon alla och redan en ny vecka!
Ville i dag dela med mig av lite härliga bilder med ljuvliga stilkrockar.
Jag kan se mig själv om några år i just en sådan här lägenhet, drömma får man väl???
Där kreativitetens verktyg får ligga framme som ett smycke.
 Känner ni lugnet i rummet... ser mig själv myser runt i Mats gamla skjorta,
 med en kopp kaffe och en croissant för att starta igång dagens kreativitet.
 Bilderna visar verkligen bohemiskkärlek till modernt o loppis i en brokig blandning.
 Stilkrockar:
Trerrakottakrukor mot guldiga ramar.
Sidebord, soffbord och mässingslampan tuffar till den romatiska/ruffa känslan.
Det moderna snittet på soffan mot de mjuka fåtöljerna.
Svarta detljer för att strama upp mot det vackra tapeterna som på håll känns som en oljemålning.
Även de slita gustavianska möblerna, gör överlag en underbar kontarst
 mot de dominanat tapeterna
Ja som ni fårstår skulle jag kunna flytta in i dag!
Ha en underbar start på veckan, nu frukost!
Kram Anna

Inga kommentarer: