måndag 16 september 2013

Spännade höst projekt!

God morgon!
Ny vecka med massa roligt på gång!
Denna veckan skall jag sätta tänderna i en gammal verkstad som skall bli säsongsbutik. Ett spännande höst projekt som jag hoppas att jag kan vis er i början av november. Då slår vi upp portarna och firar invigningen med specialpriser, rabatter och kransbindning som leds av mig.
Idag skall jag prata med ägarinnan o snickarna vad de skall ta bort och planera för vad som skall sätta till. Jag har gjort en grovskiss...som förhoppningsvis skall hjälpa lite!
Efter i dag hoppas jag kunna bjuda på en inspirerande moodboard....på inredning, detaljer och färger!
Nu skall nya jeansen och en varmhösttröja på....hösten är här!
Ta hand om er!
Stor kram Anna
Ps. Många har meddelat mig ang. möblerna i detta inlägget, lovar presentera mina samarbetspartners och alla inredning lite närmare i ett annat inlägg Ds.
 

Inga kommentarer: