torsdag 9 januari 2014

SKOFÖRVARINGS TIPS!


 Bilder från Sköna hem.

 Platsbyggdhylla med skoförvaring eller ett skoskåp från Ikea, slukar många skor och blir samtidigt ett vackert årstidsbord för en vacker blomma och några stämningsfulla lyktor.
Nedan bjuder Ellos på en skoförvaring som antingen skruvas på garderobsdörren eller direkt på väggen och kan sedan döljas med ett vackert tyg eller draperi, om man inte vill se alla skor.
Hej alla goa!
Ja, titta så mycket man kan hitta på nätet.
Hur gör ni med era skoförvaringar?
De flesta har nog detta problem, för mycket skor och för lite plats.
Jag har försökt lösa problemet med min hall på detta sättet...men det räcker ändå inte?
Nej nu dags att ta tag i denna fullspäckade dag, känns som om jag skulle behöva fler timmar på dygnet....men jag klagar inte älskar mitt kreativa jobb!
Ha en toppen dag!
Stor kram Anna
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna
Jag har sett på din blogg en skoförvaringsbyrå som du säger är från ikea. Men jag kan inte hitta den där!!
Den har tre lådor med tre skohyllor inuti och en smal låda längst upp i vitt.
Den som kommer upp på ikea är men två lådor och två skohyllor inuti plus en smal låda längst upp i vitt. Hmnet tror jag den kallas där- Det är inte riktigt samma byrå. Undrar då vart den här bilden kommer ifrån och hoppas på att du kan svara så snabbt som möjligt mvh Liz

Anna Inreder sa...

Hejsan Liz!
Ledsen man det har funnits på Ikea, vi köpte vår på IKEA. Men det är ett tag sedan, kolla in Google på skoförvaring!
Hoppas du hittar det eller ngt liknande.
Njut av sommaren!
Med vänlig hälsning
Anna

Anonym sa...

http://www.livesimplybyannie.com/shoe-cabinet-update/