torsdag 12 oktober 2017

BRÖLLOP I USA!

God morgon!
När ni läser detta sitter Mats o jag i vår hyrbil på väg till min aupairfamilj, jag var aupair här 1990.
Redan i våras fick vi en SAVE THE DATE inbjudan, om att det vankades bröllop mellan mitt yngsta aupairbarn Karla o Michael den 14 oktober i Wilmington, Delaware.
Då jag jobbat i nästan 1,5 år som aupair för denna familj o besökt dem  minst 4 gånger sedan dess, kändes det självklart att jag ville vara med, och så blev det!
Dessa bilder är från Pinterest, men jag vet o ser på inbjudan att vi skall vara i en stor lada och familjen kan sin sak och har mycket god smak, Skall bli så kul o se om jag har rätt?


Skall bli helt underbart att få vara med några dagar innan o under 3 hel dagar av fest med flera hundratals gäster...lovar att ni skall få hänga med genom Instagram o story.
Efter brunchen på söndagen vänder maken o jag bilen mot the Big Apple- NYC för några dagar innan det är dags att åka hem, man får ju passa på!
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med,
Stor kram Anna

Inga kommentarer: