måndag 6 september 2010

Anna Inreder Stylar om!



Hejsan alla där ute!
Här går det i ett.......mitt nya projekt börjar ta form och jag lovar att berätta så fort det är färdigt!
Tänkte dela med mig av lite bilder från en av mina kunder.....Torekovs Golf Shop...visst blev det fint! Var där i förra veckan och gjorde ordning två inspirations bord med höstens alla nyheter.
Torekov vill ha kvar en genuin och gammal stil som möjligt i sin butik, därför har vi jobbat med gamla hickory klubbor, pokaler, gubbkepsar, medaljer och tavlor från anrika klubbar som Prestwick och St: Andrews.
När det gäller inredning i butik tycker jag att det är viktigt att shoppen speglar ägarens stil/smak och säsongen man befinner sig i , självklart skall där finnas annat också men detta gör en mysig och välkomnade känsla!
Så butiker ute i Sverige, nu är det dags att plocka bort rean till en mindre säljbar yta och plocka fram hösten så att ni säljer nu när kunderna är som mest sugna.
Titta gärna på mina bord, detta är en suverän landningsbana för kunden, inspirera NU!
Hösten är här!
Kram Anna

Inga kommentarer: