tisdag 19 februari 2013

Tävla med mig

 och min nya annonsör JOTEX!!
Detta vill vi fira med er!
Nu har du chansen att vinna denna snygga och praktiska  sittpuffen ROCK!
Handgjord av jute med tryckt text.( 42x42x42xcm.)
Den perfekta möbeln som kan fungera som en extra sitt plats, sidebord/ soffbord
 med en bricka ovan på eller som fotpall till din favoritfåtölj. 
Eller varför inte bara som en urläcker detalj i ditt vardags rum?
Var skulle du vilja ha ROCK i ditt hus, jag skulle använda den som fotpall eller extra sittplats.
Vad skall du göra för att vinna??
Gå in på JOTEX och leta upp din favorit pall/sittpuff och meddela mig i en kommentar
 varför just den är din favorit.
För att rösten skall gälla, skall du även gå in på Facebook och gilla JOTEX där.
Tävlingen varar till den 19/3.
Lycka till!
Nu skall jag njuta, för i dag börjar min semester.
Sex långa lata dagar framöver, skall jag bra slappa och njuta av ledighet och min familj.
Ha det toppen!
Kram Anna




9 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Åh här vill ju jag vara med och tävla =)

Jag gillar denna puff du visar här ROCK fyrkantig.. Men även den runda är supersnygg..
Hade blivit en snygg och användbar dekoration i vårt nyrenoverade vardagsrum.. Och även en snygg fotorekvisita när jag har tex lite äldre barn här som skall fotograferas =)

Jag gillar JOTEX på fb så nu hoppas jag på en gnutta tur..

Kram Mia

Susanne sa...

Hej!
Jag är gärna med och just denna Rock fyrkantig skulle passa perfekt i mitt tvrum där det redan finns matchande kuddar ;)) Gillar förstås på FB!
kram susanne

Marthina, Holmbytorp sa...

Gillar både denna, och den turkosa runda puffen! Gillar på fb. Kram, Marthina

Anonym sa...

Denna skulle verkligen jag vilja vinna, en sittpuff som hade passat perfekt i min sons tuffare pojkrum, perfekt med extra sittplats när pojkarna samlas för tex tv-spelande :)
Jag gillar denna puffen ROCK fyrkantig men jag gillar också denna turkosa puffen: http://www.jotex.se/ellos/sittpuff/369819?N=1z13zdrZ1z13zfn&Ns=RankValue4|1&Nao=5
Har självklart gillat på FB.
Kram Anna.P
(annaliljekvist@hotmail.com)

Anonym sa...

Oj, vilken "läckerbit! De andra
puffarna får ursäkta men, Rock
fyrkantig är bara så snygg..
Och skulle passa så himla bra
i vårt vardagsrum.. Ganska ny-
inflyttade, och försöker (för en
gångs skull) lägga ned både lite
tid och tankemöda på att få till
det med färger och möbler.

Gillar även Jotex på fb.

Ha det å fint önskar Marie L-m

ragna_marie@hotmail.com

Sirpa sa...

Hej! Vill gärna vara med! Gillar den där ROCK fyrkantiga, skulle passa perfekt till mitt sovrum! Gillar på FB!
Har det bra!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Hej,
Vill gärna vara med och tävla om den fyrkantiga ROCK som skulle bli en skön fotpall/sittplats i tv-rummet för mig och min sambo, samt en väl nyttjad " byggkloss" för min dotters alla upptåg. Den är ju dessutom väldigt fin att se på! :)

Har gillat på FB.

//Sofia
(sofiaalfredsson@hotmail.com)

Maria R Nilsson sa...

wow! Gillat och delat på Face!

Alla Rock är coola och det häftiga är att man kan ha dem i proncip vart som helst i sitt underbara hem :)

MVH

Miafia

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar den här fyrkantiga Rock allra bäst!
Härlig färg och så snygg!
Perfekt att ha i köket så att katten får ett mysigt sovställe!
Gillar Jotex på fb redan!

Camilla
kubbov30@gavlenet.se