onsdag 25 april 2012

Ljuvliga tyger från........


..............stoff och stil skapar vår känslor i vårt TV rum!
Vilket lyft det blev med nya tyger, hortensia, tavla och Jennies söta vas.
Tänk vad lite tyg kan göra!
Just nu sitter jag och jobbar hemma hos Jannice, söt lite Charlie som tycker att vi är super tråkiga som inte vill leka. Snart skall vi leka måste bra svara på några mejl, planera lite på min kommande kurs i TRÄDGÅRDS RUM. Finns platser kvar, vi kommer bli ett härligt gäng!
Nu måste jag gå jobba, jobba sedan leka, leka och mysa....... planera för nästa party i kväll hos kära Anki och innan dess konsultation i Rydebäck.
Ha en underbar dag, det har jag, det kan jag lova!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Kanel & Cayenne sa...

Stoff och Stil är bäst! Så fint det blev med lite vårfräscht blått. :) Kram /Nellie