måndag 13 augusti 2012

Nu kör vi så det ryker!


Efter denna underbara helg känns mitt huvud ganska  IGENKORKAT med massa idéer , möjligheter, nya kontakter och kunder,inrednings inspiration och mycket, mycket mera!
Hade gärna strosat runt lite längre i min mys dress, men här är det fullt ös som gäller hela veckan!
Två kunder i dag, en på förmiddagen och en på eftermiddagen som båda har köpt tjänsten INREDARE PÅ PLATS av mig.
Har du kanske också ett hem som inte känns opersonligt och att det hela tiden känns som om något  fattas, du har problem med färgsättningen, möbleringen känns fel eller var skall du hänga mina favorit tavlor, etc?
DÅ ÄR DETTA NGT FÖR DIG!
Hör av dig, jag är bra ett telefon nummer ifrån dig!
Ha en underbar start på denna ljuvligt soliga dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: