torsdag 16 augusti 2012

Bättre sent än aldrig!


Höst inspirerande bild, kanske blir det mer senaps gult i mitt vardagsrum?
"Den blonda, enkla nordiska inredningsstilen med naturnära material och färgstark mönsterdesign fortsätter sitt segertåg över världen. På säsongens Formex hyllar vi stolt den populära estetiken med trendtemat ”Nordic Charm”.

Idag skulle jag egentligen varit på Formex med mitt härliga blogg gäng, men det blev skylt jobb för hela slanten istället, kul men jag hade gärna varit i Stockholm!
Ledsen att det blev ett väldigt sent inlägg idag.
Om ni vill följa mina kära kollegor och blogg vänner så har de i dag lanserat en ny sida Designporten tillsammans med Ulrika Görefält, Gustaf Kjellin.
De som är med och uppdaterar portalen är:JAG, Jannice Wistrand, Henrick Eriksson, Sofie Börjesson samt Daniella Witte., möt även Susanne som jobbar med Metro Bostad, duktiga vänner jag har!
Tur att jag har dem så att jag inte missar så mycket mer än god mat och massa glada skratt........nästa gång hänger jag med, tjejer!!
Nu skall jag titta på film med familjen, helt slut efter en hektisk skylt dag!
Kram och ha det toppen.
Anna

Inga kommentarer: