onsdag 3 juli 2013

Nu är den verkligen min!

 
Välkomna till Lorensdal, på detta underbara ställe
 kommer jag att sitta from 1 augusti.
Nu under juli månad kommer det mest vara lite fix och så skall
 ju alla möbler och saker på plats, jag skyndar långsamt!
Kom så går vi in!
Här under nummer 7 kommer snart att stå:
 Anna Inreder
Inredning*Skyltning*Kurser



Kom in, jag bjuder gärna på en kopp!


Jag skissar och mäter just nu och snart vet jag hur det
 kommer att möbleras.
Skall få plats till stort bord som både kan fungera som skrivbord
 och mötes/ kurs bord.
På väggarna blir det stor griffeltavla och även en stor moodboard.
Sen skall det upp lampor etc.
Vad tror ni???
Här kommer min skylt också vara snart, de andra är mina nya kollegor!

På väg ut igen går man förbi denna gavel och underbara trädgård.
Här kommer jag att hålla mina kurser/inspirationsträffar
Snart kommer höst schemat ut, vantar bra på lite detaljer.
Har ni några önskemål??
Varmt välkomna!
Nu kaffe sedan dags att hämta sonen!
Ha en ljuvlig dag!
Kram Anna



2 kommentarer:

Simplicity sa...

Ååå stort grattis vännen!! Det kommer bli så bra och jag tackar ja till att komma o hälsa på o en kaffe!! Kram Jannice

Anna Inreder sa...

Tack söta du!
Du är alltid välkommen!
Kram <3