måndag 9 december 2013

GLÖGGMYS O SMYGINVIGNING!



 












Hej alla Annor där ute i landet, stor grattis kram på namnsdagen!
Ni glömmer väl inte lägg lutfisken i blöt, som min kära farmor alltid sa när hon ringde, hon hette också Anna!
I går var jag med lite väninnor på smyg invigning av Verkstaden hos Martina på Holmbytorp. Hon skall till en börja med använda det som foto studio, showroom och vissa helger kommer hon ha öppet.
Nyfiken på detta hör av dig till henne Martina om ni vill ha mer info!
Visst blev det en härlig blandning av gammalt o nytt, metall, loppis, specerivaror, natur, jul och även inredning till kök o kontor.
Det har verkligen varit ett dröm projekt för mig att få vara med från början och hjälpa till med planering, skyltning, piff och ....det blir mycket mer längre fram, vi har många idéer och planer tillsammans. Med mig hem hade jag en fantastisk julklapp från Holmbytorp, en hel kassa av godsaker.... julen är räddad! 
Nej nu dags för lite efterarbete på en och sista konsultationerna från min Jönköpings tour, sen skall här lagas apelsincheesecake med pepparkaksbotten...Mums!
Ta hand om er och njut av dagen!
Stor kram
Anna
 

1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Fina bilder - visst var det mysigt! Kram kram.