tisdag 24 mars 2015

VACKER VARDAG!


  Ett stenkast från var jag njuter av mitt paradis finns denna ljuvliga butik, VACKER VARDAG som ägs av Jim Grundström o Alexander Lundfeldt

"Namnet ”Vacker Vardag” utgår från hur de tänker och med detta för ögonen önskar de att var dag skall bjuda på nya spännande möten samt få tillfället att sprida vackra och användbara ting som gör er vardag till något extra."


Här flödar kreativiteten o inspirationen på ett ljuvligt sätt. Blandningarna av gammalt o nytt, stilrent o färgglatt gör att man blir nyfiken o vill bara ha mer! En salig mix av favoriter o vackra fynd precis som jag vill ha det. För mig skapar detta intresse o visar ens personlighet. Allt behöver inte vara perfekt...men betydelsefullt för den som bor där!
Detta citat som jag hittade på Vacker Vardags hemsida säger allt:
”Sunt förnuft är kreativitetens värsta fiende” ~ Pablo Picasso

 De öppnar redan i påsk med en härlig rea som jag självklart inte tänker missa. Skall ni ut på påsk runda så ta er en sväng förbi, lovar ni kommer inte bli besvikna!
Njut av dagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: