söndag 16 augusti 2015

SÖNDAGSMYS O MAILEG.

 God morgon söndag!
Här går vi runt o myser o jag fixar, packar o planerar. För i morgon bär det av till Formex i Stockholm, en hel vecka skall jag jobba för Maileg, men även inspireras o njuta av allt vad mässan har att ge...o dela ut ett o annat visitkort!

En o annan julskyltning kommer man också att få se. Kommer även kolla på trender, färger, mönster o vad som är inne o ute. Men framförallt visa mina favoriter!
Lovar att hålla er uppdaterade så mycket som möjligt, hoppas ni vill hänga med mig på Instagram, där jag kommer att uppdatera så ofta jag kan.
Nyfikna på Mailegs nya kollektion, mina favoriter är igelkotten i ett litet löv o den blå/ guld julserien i papp.
Ha en fortsatt härlig söndag, i eftermiddag blir det 2 lägenhetsvisningar o middag hemma hos mysiga Åsa o Jan, Åsa skall också med upp till Formex.
Nu 2.a koppen kaffe, vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: