fredag 15 juli 2016

MAGISK DAGAR!

God förmiddag!
Hoppas ni har haft en härlig start på denna vecka o att ni njuter av att det är redan fredag...var tog denna vecka vägen.
Hade lite problem med nätverket under mina magiska dagar i Paradiset...men här har ni en bildkavalkad!
Mina dagar i para diset består av PW längs havet med P1 sommar i lurarna. Väl hemma äter jag en god frukost i solen. På tisdagen drog jag o Julia ut på en lite tur, det blev...
... underbara kafferosteriet o varsin god pizza, den bästa enligt mig!
...Vacker Vardag är alltid ett måste o lite fick vi med oss hem.
Efter en god middag o massa annat gott gick jag o mötte Julia som jobbade kväll på favorit stället i Brantevik charmiga Trampes med så god mat o med massa härliga antika detaljer som skapar ha begär.

Onsdagen bjöd också på sol o jag njöt av en timmes lång PW med Tom Malmqvist fantastiska berättelse om sin Livia o deras star tillsammans i livet, rekommenderar verkligen detta avsnitt!
Efter lunch samlades vi alla efter hand, så mysigt att vi får dessa dagar tillsammans hela familjen o vilken kväll det blev.
Långbordet på Trampes- aperitivo var vårt även denna kväll o Julia serverade.
Lisa Nilsson slog nog publikrekord o vi njöt av denna magiska kväll på Jazz under stjärnorna.
I dag är det tvätt, jobb o mysdag hemma, älskar dessa dagar!
Ha en underbar fredag o helg!
Stor kram Anna







 

Inga kommentarer: