tisdag 19 juli 2016

BEST FRIEND...MED STORT B!

Top 30 Best Friend Quotes:

God morgon!
Nu sitter vi här med god frukost o tittar på TV4-morgon...uppe med tuppen för Britta börjar snart jobba, men vi ville hinna snacka lite innan jobbdagen kickar igång.
Jag har en heldag på Slättarpsgård, sedan vänder jag bilen mot Paradiset för familjemiddag med svär o morföräldrar o hela vår familj...mysigt! Det blir mixed grill o massa gott vin. Vi stannar hela veckan o skall njuta av att hela familjen är samlad.
Hittade detta underbara quote...det stämmer så bra in på min kära vän Britta. Vi stärker verkligen varandra o ger varandra den där kärleksfulla men starka puffen som man ofta behöver i olika motgångar i livet som mamma, dotter, syster, väninna, fru o vän.
Hoppas du finns där lite extra för mig under detta år utan Julia...jag kommer behöva dig lite extra!
Tack för att du finns!
Kram Anna

Inga kommentarer: