tisdag 1 mars 2011

Inrednings kurs?

Nu kör vi!

Många människor runt omkring mig har länge frågat om jag inte kan hålla en kurs/workshop inom Vardags inredning! Vad menar de då?
Jo, vardags problem i sitt egna hem och trädgård!
Hur man blandar in mormors gamla byrå i ett super modernt hem?
Hur man skall hänga tavlor?
Vilka färger som kompletterar varandra, eller är ljusförstärkare?
Kan blanda många olika stilar utan att det blir rörigt?
Vad gör jag med allt mitt ärvda glas eller porslin, som jag älskar?
Belysningens uppgift?
Min man/fru hatar mina gamla saker, vad skall jag göra för att de skall passa in?
Placering av möbler och mycket mera.
Kursen kommer att vara på kvällstid en vardag på Lorensdal, en gammal gård utanför Vellinge.
För en ganska liten summa får ni frukt, vatten ,kaffe, kaka och så Anna Inreder i ca 3 timmar!
Låter detta intressant, hör av er eller skicka en kommentar till mig!
Det kommer bli mellan 2-3 olika kurser, beroende av intresse!
Tillsammans skall vi lösa era "problem"!
Hör av er, hade varit så kul att träffas!
Kram Anna

Inga kommentarer: