torsdag 10 mars 2011

Fredags lunk!


Nu kan man snart glida in i sin underbara fredags lunk!
Visst är det en underbar känsla!
Alla ni som vill och vågaroch kan hjälp Jannice att hitta sitt drömbadrum....nu kan du vara med och påverka!
Det skall i alla fall jag göra....här ser ni lite hur mitt bidrag kommer att se ut!
En oas där man kan finna lugn och ro!
Jag hade gärna tänt lite ljus, hällt i lite härliga oljor med doften av lavendel. Sedan glidit ner i detta underbar badkar och njutit av min fredag! Maken glider in med ett kallt glas vin! Låter nästan som en dålig reklam film...hihi!
I stället för att njuta i badkaret skall vi fira min kära svärfar som har fyllt 70, det blir en 3 rätters middag med havet som utsikt! Njut nu av er fredag....min börjar med en härlig massage...sedan är det full rulle!
Fredags kram till er alla.
Anna

2 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Hej!
Kul att du gillade vår nya matta, själv älskar jag den!
Här är länken så du hittar den på Carpet Vistas hemsida
http://www.carpetvista.se/mattor/Dorri/matta_124951-Dorri_Stripe.html

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, for et flott bad! Det var riktig lekkert!