tisdag 21 juni 2011

Klättrar på väggarna.....



NEJ!.......... inte jag utan en vit klätterhortensia!!!

Någon som vet om det är ok att plantera den nu?

Visst hade det varit fint om den frodiga hortensia fick leta sig upp och klättra fritt upp på en av mina ny målade väggar.

Blev så glad när jag hittade dessa fina rostiga ställ från Enkla Ting, en butik som jag och Jennie skulle ha besökt i söndags men både jobb, fotbollscup och vädret kom i mellan.

Får bli en annan dag när vi kan stanna med en god kaffekorg längs vägen!

Tänk vilken bra mix det kommer bli med putsade väggar, rostig klätter ställning och en frodig vit hortensia med massor av gröna blad.....me like!


Nu skall här säljas barn prylar och inredning...kom och besök mig här idag!

Ha en underbar tisdag!

Kram Anna

Bilderna är lånade från Enkla Ting och Ting ute och inne!

2 kommentarer:

@my casa sa...

Det är helt ok att plantera nu, bara att du vattnar
ordentligt om det blir en het sommar!
Kommer bli underbart på ditt plank!

Hemma hos Märtha sa...

Kommer att bli såå fint med Hortensian! Min pappa har det ute vid sin stugvägg och det är sååå vackert!
Kram
Anne-Lie