fredag 17 juni 2011

Touch av medelhavet!



God morgon!


I dag skall jag jobba på Bo &Busa igen, en söt barnbutik här i Vellinge. De säljer både inredning och leksaker till barn....kom in och hälsa på!


Lite nyinköpt till vår trädgård....visst är det helt underbart mitt fin olivträd!


Aldrig fel att få in lite medelhavs känsla i sin trädgård.


Lilla bilden med ett mindre träd och en ur snygg zinkkruka är lånad av Maria med denna fina butik, så fort den kommer skall den planetras i just en sådanhär kruka.


Min söta annonsör Holmbytorp har lovat att beställa den till mig....kommer bli så fint på min frukostplats, där jag tar mitt morgon kaffe och njuter av en ny dag!


Hoppas nu får en mysig fredag, idag skall vi fira sommarlovet genom att gå på Lemongras med familjen. Njut varje minut!

Stor kram Anna

Inga kommentarer: