tisdag 13 september 2011

Börjar med att rensa!



Nu är det vårt sovrum som ligger i fokus här hemma!

Skall göra lite små ändringar....men man måste börja med att rensa!

Som ni ser så älskar jag sjalar...och har väldigt många. Nu är det ordninga och reda även på dem!
Har köpt nya säng lampor på HOLMBYTORP, som kommer från Madame Stoltz. Även unnat mig lite nya fräsha lakan, kunde inte motså dem när jag fick känna den underbara kvalitén hos AsIf i Stockholm. Längtar så till allt kommer, så att jag kan visa er det färdiga resultatet, kommer att bli toppen tror jag?!

Att ha ett mysigt och rogivande sovrum är mycket viktigt för mig. Där har jag mitt lilla krypin när jag behöver vara för mig själv och att kunna njuta av en kopp kaffe på helgen är ännu bättre om man trivs i sitt sovrum.
Nu skall jag hoppa in i duschen för att åka iväg och fira kära LISA som fyllde 40 i måndags, tänk att vi har kännt varandra sedan vi var 6 år........hoppas verligen att det varar livet ut! <3
Njut av en blåsiga onsdag!

Kram Anna

Inga kommentarer: