onsdag 9 november 2011

Önskar fler timmar!

När vi flyttade in i vårt hus för 14 år sedan hade jag en dröm om att få gå hemma mina barn, ta hand om vårt hem, hönsen vi aldrig skaffade och sylta och safta hela dagarna och sedan få sätta in fina burkar och flaskor i mitt välsorterade skafferi. SÅ BLEV DET INTE!
Vi har inget välsorterat skafferi utan ett förråd fullt med trädgårdsmöbler, cyklar, golfklubbor, bollar, verktyg och allt annat som kan vara bra att ha! Men visst hade det varit underbart att ha ett sådant här skafferi/förråd! Bilden kommer att finnas med p min KURS som jag skall hålla i morgon...alltid lika spännande att möta nya människor och se vad det kan ge. Ha en fortsatt bra dag, ni får nog vänta till efter min kurs för att få se mina underbara bilder från PARIS......har lite för mycket just nu! Tack för att ni finns!
Kram Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh helt underbar bild. Tänk om man kunde få ha det så!! Men den platsen har vi inte!! :/

Kanel & Cayenne sa...

Underbart skafferi! Jag älskar ordning och reda, särskilt med fina burkar. Tyvärr tar det alldeles för mycket tid att upprätthålla en sådan ordning så det brukar inte vara så länge....

Jag blir nyfiken på vad för typer av kurser då håller. Var kan jag hitta mer info om detta? Vi kanske skulle kunna göra något tillsammans?

/Nellie