söndag 27 november 2011

Rött blev grått!



Hittar man inte det man söker så kan man alltid trolla med en sprayburk!

Jag har aldrig gillat färgen på mina ljusstakar och letat och letat efter nys snygga enkla......men inte hittat vad jag letar efter. Så nu fick det bli att sandpappra, tejpa och spraya i många lager.


Jag är så nöjd med resultatet, nu smälter de in i fönsterna som också är grå och man ser bara det underbart mysiga ljuset! ME LIKE!

Vad tycker ni?

Nu skall det bli en mysig frukost här hemma. Sedan skall jag ut och trotsa detta förfärliga väder. Idag är det JULSKYLTNING i Vellinge....håll tummarna att jag inte blåser bort.

Ha en ljuvlig advent!

Kram Anna

1 kommentar:

Marianne sa...

Snyggt!
Tänk vad lite färg kan göra:)
Bytte ut mina "illröda" mot vita och oljad ek förra året och det blev så mycket varmare och mysigare.
Ha en mysig advent!
Marianne -Min Lilla Skrubb