onsdag 25 januari 2012

In the mood...........



......................känner du den härliga känslan?


Hade inte möjlighet att gå på Formex men många av min blogg kollegor och min egna känsla efter Formland säger mig att vi kommer att få se detta i massor av hem och tidnings artiklar. En härlig blandning av pasteller, glas, trädelement, slitna möbler, väggar och tak och en och annan rostiga möbler med massor av patina.

Detta får mig i en härlig MOOD!


Hoppas att det kan inspirera er, stämmer det med hur Vincent Gregoires förutspådde det sist jag var på Formex?!

Nu bär det av hit med mitt team, de skall få se den underbara kollektionen för första gången!

Stor kram och härlig kväll!

Anna

1 kommentar:

Kanel & Cayenne sa...

Ja, underbara färger och material! :) Vad spännande att fixa en frisörsalong, ser fram emot att följa detta arbete! Kram /Nellie