onsdag 4 januari 2012

Yarn bombing?


När jag kom hem från Brantevik låg där en pressinbjudan+ en katalog till vårens Formland 2012. Mässan är mellan den 12-15 januari och verkar bli ett färgglatt event!
Jag skall åka dit med två härlig tjejer den 14.e, Jennie och Marthina! Så det blir både lite jobb,inspiration och kanske en och annan sak till mig själv, aldrig fel!


I år lägger man mycket fokus på det färglada, hantverk,naturen och design att leva med.



På framsidan av katalogen ser man ett gäng kreativa kvinnor som sitter runt en bil och håller på med YARN BOMBING.

Gillar ni det?


Jag gillar kreativiteten och att det kan hjälpa många att komma ner i varv i denna stressiga vardag, men jag tycker inte om resultatet, i så fall som konst i ett galleri!?
Lovar att kameran skall följa med även detta året.....så att även ni kan hänga med!


Nu skall jag tillbaka till dagens uppdrag, slänga och rensa massa "bra att ha" saker.........har ni också sådant? Här skall vi börja det nya året med Anna Inreder i ett rent och organiserat kontor!

Ha det toppen!

Stor kram Anna

Inga kommentarer: