måndag 27 februari 2012

Biblioteks känsla?




Måndag igen, men det känns helt ok. Vi har haft en fantastisk lång helg tillsammans i mitt paradis, BRANTEVIK! Att man kan må så bra genom att byta miljö några dagar.......så härlig känsla!
Vad har ni gjort?
Lovade er att jag denna vecka skulle er visa allt som har hänt här hemma och även visa lite saker som jag har köpt! Här är en blandning av båda.
Vi har länge velat ha en bokhylla bredvid våra två korg fåtöljer för att skapa lite biblioteks känsla. Vi är nästan färdiga, skall komma en hylla till längst ner, beräknade lite fel! EKBY JÄRPEN/ EKBY BJÄRNUM heter hyllan och konsolerna som kommer ifrån IKEA. Som ni ser så har jag följt Jannice råd att färg koordinera böckerna, jag håller med att det blir ett lugnare uttryck.
Korgarna kommer från Holmbytorp, häst bokstöden från Helsingborgs auktionverk, zinkhus från L&R, andra sakerna kommer från alla olika loppisar som jag ofta går på.
Hoppas detta skall inspirera er att våga blanda lite mer i era bokhyllor!
Ha en bra start på en ny vecka!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: