fredag 17 februari 2012

Längtar tillbaka!


Nu när jag sitter här och tittar igenom lite gamla bilder och minnen,drömmer jag mig tillbaka till en fantastisk resa för två somrar sen, tiden går! Mulberry har också förälskat sig i Brighton Pier!
Den nya kollektionen från Mulberry är helt underbar, mitt mål detta året är att jag skall kunna unna mig lite lyx! Vad skall ni göra under våren och sommaren?
Har ni någon resa planerad?
Vi går och suger på om vi skall åka tillbaka till detta härliga ställe!
Känner verkligen att jag behöver sooool, hoppas på ett härligt soligt sportlov!
Ha en underbar början på en härlig helg, för det är ju FREDAG!!
Kram Anna


3 kommentarer:

Therése S sa...

Älskar deras reklambilder.

Jeanette Hornbeck sa...

Härligt med Rivieran. Vi ska åka skidor efter påsk och sen blir det Frankrike i sommar.
Fattade inte vad du menade först men nu fattar jag, du har en namne (nästan iaf) som alltid skriver ödmjuk och tacksam på fb. Men du är lika positiv du!
Kram!

Kanel & Cayenne sa...

Åh ja, SOL hade varit underbart! Jag var i Puerto Banus i somras, dock bara över en dag. Måste dock säga att det finns andra delar av Spanien som tilltalar mig mer. :) Kram! /Nellie