torsdag 17 januari 2013

FORMEX!!!

Nu är jag på flyget på väg mot huvudstaden och Formex 
på Stockholms mässan. Så kul för vi är ett helt gäng som flyger från Sturup, 
nu blir det nog en massa inrednings snack och planering av dagen, men först skall vi få en spännade pressfrukost och massa matnyttigt om årets trender. 
Årets mässa verkar bli ett färg sprakande event!
Undra hur mycket som kommer  vara i årets färger, den största färgen just nu är Emerald.
Jag tror att det kommer vara ett vackert hav av grönt, rosa, gult och aprikos.
Vill ni följa mig direkt, då finns jag på INSTAGRAM!
Nej nu en kopp kaffe med tjejerna!
Bilderna från mässan får ni se i nästa vecka, men kika in i morgon då visar jag lite inrednings tips
 och ideer om hur jag har inrett hallen här hemma.
Ha en toppen dag!
Kram Anna

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej Anna! Tänkte bara tipsa om min nya smarta inredningsdetalj för förvaring av stövlar. Kolla in bootdelicious.se, där finns min stövelhängare :)
/Veronica

Malin ~ inredning och annat sa...

Åh va kul, avundsjuk jag blir!!
Ta massa kort och lägg ut i bloggen så även vi icke-besökande får lite inspiration!! :)