tisdag 22 januari 2013

Inredningstips!

JAPA MALA är ett ganska nystartat företag som säljer fantastiska produkter från Indien. 
Det mesta är gjort av återanvända klänningar, folkdräkter och sjalar etc från Indien. 
På bilden ser ni mattor som är ihop sydda till en färgglad mix och kantade med slitstark juteväv. Till höger ser vi deras nya kudd-kollektion, broderade i fantastiska färger och till detta har man adderat fjädrar, pärlor och metallknappar. Igår blev det bestämt att mitt nya projekt skall köpa sina inredning och detaljer här ifrån, så kula att få jobba med ett företag som man tror på. Jag har andra väldigt spännade saker på G med  tjejerna på Japa Mala också , men det tar vi lite längre fram???
I morgon skall jag presentera mina ideer, färger och tankar för ledningen av mitt nya projekt....lite nervös!
Ha en toppen dag!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka fantastiska mönster!

Anna Inreder sa...

Visst är de Camilla!!
Du kommer att få se mer vackra tyger!
Kram Anna