söndag 10 mars 2013

SÖNDAGSMORGON PÅ TORPET!




Gud vad det är kallt i dag, var tog våren vägen?
Kom just hem från morgonpromenaden och det känns som december ute!
Tur att man kan hoppa ner under täcket en lite stund till och njuta av morgon kaffet. 
Delar med mig av lite piff från vardagsrummet. 
Skall snart ta tag i det rummet helt och hållet och få in lite mer vår känsla, men det får bli när tid finns?
Men visst blev det lite fint?
Blandade vita hyacinter med spansk mossa, hjärtan på tråd och vaktel ägg, mina absolute favoriter!
Nej nu skall jag göra mig en kopp till och snacka lite med maken, snart bär det av hit igen.
Även jag har mycket att lära in om kök!
Vänner, ni glömmer inte min inspirerade vårkurs på Fridhems Gaard?
Kommer bli magiskt!
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: