fredag 15 mars 2013

SOVRUMS DRÖMMAR!!

Sovrummet skall äntligen bli som jag vill, har varit så trött länge på vår järnsäng. 
I morgon skall vi hämta ny sängavel. sängkappa och den ljuvlig bänken som skall stå framför sängen! 
Allt har jag beställt hos HOLMBYTORP. Det känns nästan som julafton!!!!
Vill ha en mjukare och mer ombonad känsla, nyfikna på min gamla sängavel, som jag nu säljer för 500:-(nypris 1400:-). Hör av er om ni är intresserade?
Detaljerna i sovrummet trivs jag med, men jag vill ha en mjuk och mysigare gavel att luta mig emot på helg morgnarna med min kaffe och padda. Få in den härliga hotellkänslan.
Grunden i sovrummet kommer att bli vitt, grått (både mörkt och ljusgrå) och trä sen 
 kommer jag krydda med aubergine, smutsrosa, grå grön och beige.
Vad tror ni, kommer detta bli mjukare???
Jag vill redan gå och lägga mig!
Nu startar vi igång denna fredag med en morgon promenad med Chippen i solen!
Kvällen i går var så lyckad kika in i morgon om ni är nyfikna!
Kram o njut av er fredag!
Anna

Inga kommentarer: