torsdag 25 juli 2013

VÄLKOMMEN IN!

 Till mitt o min brors paradis, här turas vi om att vara på helger,lov men framförallt sommaren! Vi kan klämma in oss alla men det blir lite trångt!

 När barnen var lite minder så satt de här, nu är det mest våra
 vänners barn som leker här! Men det är ett gulligt blickfång!
 Markplanet är gjort i en öppen planlösning med matplats,
 kök och vardagsrum i ett!

 Soffan är en bäddsoffa, så här finns plats för 2!


 Ner för trappan ligger toaletten/tvättstugan och sova avdelningen.
Toan är uppdelad i två delar med en skjut dörr i mellan.
 Så att en kan duscha och den andra kan sitta på toaletten
samtidigt, ibland har nöden ingen lag!
 Toaletten är utnyttjad in i minsta kvadratmeter.
 Innersta delen av toaletten är också en del av tvättstugan.
Här finns det även plats att hänga tvätten på skeppskrokar från taket.
 Barnens avdelning är också fullt utnyttjad, kvadratmeter mässigt!
 Två våningsängar och två garderober....på en liten yta!
 Master bedroom, även här finns en hel vägg med garderober/ städskåp.
 Ett marint tema går som en röd tråd genom hela huset och vad
 kan passa bättre när man har havet runt knuten!
 Badrockarna hänger framme och är redo för morgondoppet!
Det är endast 100 meter till havet och en ljuvlig pir.
 Lite blått och marint!
 Massor av fönster och glasdörrar över allt, denna dörren vätter
 mot mina föräldrars hus som ligger mitt emot.
Vi delar trädgård!
 Fåglar, skepp, stenar och vacker konst smyckar hela huset!
Huvudentrén ligger på baksidan längs ner i trädgården.
Här har vi även en utedusch, som används flitigt på fina sommardagar.
Hoppas ni tycket det var kul att få se mitt paradis lite närmare.
Har ni frågor ang. planering, möblering eller inredning så
 skriv en kommentar så svara jag så gärna!
När ni läser detta är jag faktiskt på väg för att lämna Julia och Chippen i paradiset, de vill inte följa med till Fotbollscup i Halmstad, men Mats
 och jag skall med och heja fram vår Ludvigs FCT!
Ha en underbar dag och helg, ses snart igen!
Soliga kramar Anna


Inga kommentarer: