söndag 4 maj 2014

NYBÄDDAT O NYSTART....





















...på en ny vecka men spännande projekt!

Morgonen började på bästa sättet med frukost i solen, sen var det dags för PW men min PT Britta som i dag även lagt in mitt första Tabatapass. 
Härligt när en nära vän kan sporra en på detta viset! När jag kom hem blev det att byta lakan och göra det lite extra rent o mysigt i sovrummet, längtar redan till vi skall lägga oss i  ny strukna fräsch lakan o bara mysa ner oss o ladda batterierna inför en ny vecka som innehåller både konsultationer, förberedelser inför en stor föreläsning den 13.e på Slättarpsgård inför ett privat sällskap men framför allt skall mitt hem o trädgård gås över för på lördag kommer Therese Romell o Jenny Hultgren hit för att fota inför ett ev. tidnings reportage. Då vill man verkligen att det skall vara perfekt!
Kul och se om de får sålt det, i så fall lovar jag säga till!
Ha en fortsatt underbar dag,
Stor kram Anna
Sängavel, kappa, pall o lampor från House doktor/Holmbytorp, Överkast o grå kudde från Ikea, Franska kuddar Vacker Vardag.  Satinlakan från Hemtex.
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Önskar dig en trevlig vecka. Lycka till med fotograferingen. Kram Jill