söndag 11 maj 2014

ROCKAT FÄRDIGT....




...I DETTA LIV I ALLA FALL!
God förmiddag från soffan, ett litet livstecken från bloggaren i dag!
Jag som ni säkert förstår så är jag och min man inga rockare, vi är mer en blandning av soul, dansband o disco....men vad gör det, vi kan i alla fall dansa o  festa natten lång, o det var precis det vi gjorde i går!
Jag var helt slut efter gårdagens fotografering men man är ju fortfarande "ganska ung" så det var bara på med skinnpajen o bootsen
och börja rocka loss!
Kolla in bilderna, så coolt hela rock eliten var på plats, Kizz, Freddie, Kicken,Ozzy o en jäkla massa hangarounds, dit hörde nog jag o Mats???
Denna söndags morgonen började med långfrukost o amerikanska pannkakor ,nu snart film i soffan sedan blir det cola o pizza för hela slanten!
En slö o mysig familjedag helt enkelt.
Njut av söndagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: