måndag 1 december 2014

BÄSTA AVSLUTET...


 ...på mörka november lös jag upp med att bjuda in min käraste vänner på en hejdundrande tjejkväll med massa bubbel, god mat o fantastik succékaka.



 Vi trängde in oss alla (15 st.) i vårt lilla vardagsrum för fördrink, mingel o massa bubblande. Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Alla hade fått ett lite ordspråk på sitt vinglas(detta tillhörde Petra på Majas Cottage som verkligen äger) detta var även deras placeringskort..
 ...ordspråket spann jag vidare på även i mitt tal, som också var en hyllning till alla mina underbara, starka o kloka väninnor som betyder så mycket för mig.









Det blev en härlig kväll med värmande gulaschsoppa, gott bröd o massa mogna ostar...o bubbel fram till småtimmarna. Dagen efter var vi ett mindre gäng som samlades för lång o god frukost, bästa avslutet o en stark början första advent o på underbara december. Hoppas ni tycker det var kul att ni fick vara med på ett hörn.
Nu väntar en ny månad o vecka med massa härliga middagar, möten o inspiration!
ta hand om er i kylan,
Stor kram Anna

Inga kommentarer: