onsdag 3 december 2014

BIBLIOTEK ELLER KONTOR??



God förmiddag!
Här hemma är det sjukstuga??? Håller tummarna att jag blir bättre tills lördag för då skall jag, Charlotta o Kristina ut på äventyr!!
Jag får tänka positivt, vila o verkligen kurera mig ordentligt.
I helgen när jag hade tjejkväll här hemma fick vi möblera om lite så att vi alla kunde sitta i samma rum.
Genom att ha ett hem i en enkel neutralbas där färgerna återkommer som en röd tråd i alla rum, då passar allt ihop oavsett var man sätter det... kolla så fint det var när man skapade lite biblioteks känsla i mitt kontor...nästa som om man ville ha det så för alltid. Rummet bytte skepnad o blev ett väldigt rogivande, lugnt o mysigt rum. Sedan att favorittapeten gifte sig helt med textilierna från Day Home gjorde inte saken sämre. Visst är det kul att ibland se sitt hem med andra ögon även en inredare kan bli hemma blind!
Nu dags för ännu en husmorskur...jag ger mig inte, vill bli frisk!
Ha en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: