onsdag 11 februari 2015

FLER FAVORITER!


God morgon denna lillördag!
Även denna vecka flyger i väg...men jag klagar inte, älskar mitt jobb o allt vad det innebär. Denna veckan är en salig blandning av allt jag håller på med inom min lilla personliga inredningsbyrå. I går var det möte inför kommande projekt o konsultationer hos kunder som köpt mitt succé erbjudande...som jag förlänger mars ut!
Så passa på att får en timme gratis när ni köper en!!
Vill dela med mig av ännu mer favoriter från HM HOME, tycker verkligen att deras kollektion denna säsongen har en bra mix...sedan är allt så billigt o i bland kan det var en kul utmaning!
Grönskan är en viktig del även här men se så vackert de också har fått in de värmande metallerna o de brända tonerna i textilerna...I´m in love!
Nu dags för sista koppen  sedan ännu mer fix o trix o skyltning på Slättarpsgård!!
Njut av solen...är våren på gång?
Kram Anna

Inga kommentarer: