fredag 6 februari 2015

FREDAGS STILLEBEN!


God morgon fredag!
Hoppas att er fredag har börjat på bästa sätt o jag tänkte göra det ännu lite bättre genom att varje fredag bjuda på mina eller andras inspirerande stilleben...grupperingar av vacker inredning o favorit saker.
Behöver inte vara nyköpta detaljer, oftast tycker jag att det är det gammal/antika som ofta sätter den sista touchen o gör allt balaserat. Men denna fredagen vill jag tala om hur viktigt det gröna växterna i alla stilleben/grupperingar, det skapar liv, visar säsong o en underbar balans. Sätt handen för det gröna i någon av dessa bilderna....visst blir det platt!
Enklaste sättet är att sätta en krispig kvist murgröna, svårare än det behöver det inte vara!
Denna fredagen har jag tagit hjälp av Livet hemma o Åhléns senaste press utskick, all inredning hittar du hos båda varuhusen. Lovar att det kommer bli en härlig blandning från mitt egna hem o massa andra olika ställen.
Njut nu av sol, snö o  en krispig fredag...snart dags för lite sol på näsan!
Ta nu hand om dig o dina!
Kram Anna

Inga kommentarer: